fredag 23 mars 2012

Trevlig helg!

Fredag! Så härligt med en hel helg tillsammans med familjen. Eller lite jobb blir det allt. Mest planering. Tror ändå inte att make och son vill vara med mig varje sekund av dagen. :) Ni vet  vad jag tänker om trender. Det är intressant och roligt. Men inte något man måste följa slaviskt. I den här bilden hittar jag några snackisar; det pratas om gult som den stora trendfärgen för sommaren. Solgult. Fint. Den industriella trenden (se vägg och golv) hänger kvar. Det svartvita grafiska finner vi i tavlan. Och så papper förstås, den stora "blomman". Loppis har väl aldrig varit mer populärt. Dit räknar jag stolen. Klart! Ha nu en riktigt härlig helg alla! Kram

Bild från Sarah Kaye. Styling: Laurent Laborie. 

1 kommentar:

a Lady & a Tramp sa...

åh, vad jag gillar dina bilder annika! Och enkla små förklaringar till varför du valt dem, vad du ser i dem.. Ha en trevlig helg!
/Johanna