måndag 23 juni 2014

Lo Bjurulf för Elle Decoration

Bekant. Jag bor i ett 20-talshus som har en den här känslan. Gillar allt i bilden!
Bekant igen. Vi har hjärtan i vårt bro- och balkongräcke. Lite större dock. 
Jag är en riktig klipp- och klistratjej! Har alltid varit. Och fjärilar, vem gillar inte?
När jag gick jag kursen Inredningsstylist Masterclass på Beckmans Akademi, så hade vi Lotta Agaton som lärare. Superstylisten (ja, det epitetet har hon ju gjort sig förtjänt av) ni vet. I början av kursen så kollade Lotta om vi hade några favoritstylister. Ett bra sätt att se åt vilket håll vi drog stilmässigt. En av mina favoriter är Lo Bjurulf. Det har jag säkert skrivit förut. Det är något ljuvt och lite romantiskt över många av de bilder som hon har stylat. Och det tilltalar mig. Se hela fina bildserien här. ❤︎

Bilder från Elle Decoration. Stylist Lo Bjurulf, foto Stellan Herner.

Inga kommentarer: